Oferta pracy na stanowisku:  Asystent / Asystentka Biura Zarządu


Zakres obowiązków m.in.:

  • Obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Organizowanie i zaopatrywanie w materiały potrzebne do funkcjonowania biura
  • Ewidencjonowanie delegacji służbowych
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji zakładzie
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie o kierunku administracyjnym lub ekonomicznym
  • Co najmniej 2 letni staż na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Znajomość MS Excel, bardzo dobra organizacja pracy

Newsletter
& social media

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter, bądź na bieżąco z aktualnymi przetargami i wydarzeniami w naszej firmie.