Oferta pracy na stanowisku:  Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami


Zakres obowiązków m.in.:

  • Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektów, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektów biurowych i hal
  • Realizacja zadań związanych z obsługą administacyjno-techniczną nieruchomości
  • Nadzór nad realizacją zleceń wskazanych w przeglądach okresowych
  • Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie usług przez firmy obsługujące nieruchomości (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżącej konserwacji, napraw i usuwania awarii)
  • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej
  • Uczestnictwo w realizowanych w Spółce projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych
  • Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
  • Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
  • Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
  • Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości

Wymagania:

  • Studia wyższe techniczne, kierunek: zarządzanie nieruchomościami
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie administrowania nieruchomościami
  • Znajomość prawa budowlanego oraz przepisów w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność czytania dokumentacji techniczne
  • Zdolności organizacyjne
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu

Newsletter
& social media

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter, bądź na bieżąco z aktualnymi przetargami i wydarzeniami w naszej firmie.