Oferty pracy
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. poszukuje aktualnie pracowników na następujące stanowiska:
Zakres obowiązków m.in.:
- Obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
- Organizowanie i zaopatrywanie w materiały potrzebne do funkcjonowania biura
- Ewidencjonowanie delegacji służbowych
- Dbanie o sprawny przepływ informacji zakładzie
- Dbałość o dobry wizerunek firmy
- Wykształcenie o kierunku administracyjnym lub ekonomicznym
- Co najmniej 2 letni staż na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Znajomość MS Excel, bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość rysunku technicznego
- wiedza z zakresu obróbki skrawaniem
- umiejętność posługiwania się narzędziami kontrolno-pomiarowymi
- dokładność, samodzielność, cierpliwość, zdolności manualne
- dobra organizacja pracy
- zarządzanie brakami narzędzi i zamawianie nowych
- stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- możliwość szybkiego rozwoju
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dostęp do wiedzy i szkoleń
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakres obowiązków m.in.:
- obsługa lasera cnc
- ustawianie maszyn, wprowadzanie modyfikacji do programów
- dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów
- obsługa urządzeń pomiarowych, prowadzenie pomiarów
- wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją technologiczną
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne
- min. 1 rok pracy na laserze cnc
- umiejętność czytania rysunku technicznego, dokumentacji i instrukcji produkcyjnej
- kontrola poprawności wykonywania detali
- umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych
- poszerzenie doświadczenia zawodowego,
- szkolenie rozwojowe
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie stosowne do wykonywanych obowiązków
- w przyszłości możliwa praca trzyzmianowa
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- znajomość procesu technologicznego i zasad obróbki metali
- doświadczenie w składaniu zespołów z aluminium
- staż pracy na ww. stanowisku min. 3-4 lata
- poszerzenie doświadczenia zawodowego,
- szkolenie rozwojowe
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie stosowne do wykonywanych obowiązków
- w przyszłości możliwa praca dwuzmianowa
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe
- uprawnienia wg normy PN-EN-287-1 lub PN-EN ISO 9606-1 w metodzie 135 (MAG)
- mile widziane uprawnienia lub doświadczenie w metodzie 141 (TIG)
- mile widziane uprawnienia lub doświadczenie w metodzie 131(MIG) – spawanie aluminium
- mile widziane doświadczenie zawodowe w metodzie 135
- dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole.
- złącze teowe blach ze stali S235 ze spoiną pachwinową wielościegową spawane w pozycji PF
- złącze teowe blach ze stali S235 ze spoiną pachwinową wielościegową spawane w pozycji PD
- złącze doczołowe blach ze stali S235 ze spoiną czołową wielościegową spawane w pozycji PF
- złącze doczołowe blach ze stali S235 ze spoiną czołową wielościegową spawane w pozycji PC. Złącza próbne będą poddane ocenie na miejscu
- stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- możliwość szybkiego rozwoju
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dostęp do wiedzy i szkoleń
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakres obowiązków m.in.:
- Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektów, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektów biurowych i hal
- Realizacja zadań związanych z obsługą administacyjno-techniczną nieruchomości
- Nadzór nad realizacją zleceń wskazanych w przeglądach okresowych
- Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie usług przez firmy obsługujące nieruchomości (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżącej konserwacji, napraw i usuwania awarii)
- Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej
- Uczestnictwo w realizowanych w Spółce projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych
- Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
- Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
- Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
- Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
- Studia wyższe techniczne, kierunek: zarządzanie nieruchomościami
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie administrowania nieruchomościami
- Znajomość prawa budowlanego oraz przepisów w zakresie zarządzania nieruchomościami
- Umiejętność czytania dokumentacji techniczne
- Zdolności organizacyjne
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
Zakres obowiązków m.in.:
- opracowywanie dokumentacji technologicznej na produkowane wyroby
- rozwiązywanie zagadnień technologicznych oraz dokonywanie uzgodnień konstrukcyjnych z konstruktorem wyrobu
- ustalanie jednostkowych norm czasowych dla poszczególnych operacji na opracowane detale, podzespoły i zespoły
- wykształcenie min. średnie techniczne
- mile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- znajomość programów Solidworks/Inventor/AutoCAD
- umiejętność opracowania procesów technologicznych obróbki skrawaniem oraz prac ślusarsko-montażowych – w tym konstrukcje stalowe spawane
- umiejętność kalkulacji ww. procesów
- samodzielność
- sumienność
- poszerzenie doświadczenia zawodowego
- szkolenie rozwojowe
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie stosowne do wykonywanych obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa tokarki, ustawienie urządzeń i nadzorowanie ich pracy
- Zapoznawanie się z dokumentacją i rysunkami technicznymi przedmiotów do obrobienia
- Toczenie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, toczenie wszelkiego rodzaju gwintów
- Posiadanie tytułu zawodowego (minimum wykształcenie zawodowe)
- Znajomość rysunku technicznego
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
- Umiejętność obsługi tokarki
- Umiejętność toczenia wszelkiego rodzaju gwintów
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (tokarz, frezer, operator wytaczarki- maszyny konwencjonalne)
- Stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Możliwość szybkiego rozwoju
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do wiedzy i szkoleń
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
kadry@pimb.com.pl lub pimb@pimb.com.pl
Telefon kontaktowy:
+48 22 786 18 38
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Osoby zainteresowane udziałem w tym oraz kolejnych, podobnych procesach rekrutacji prosimy o zawarcie w CV klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. w Kobyłce 05-230, ul. Napoleona 2.
Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.